دسته‌بندی نشده

پوشش نانو چوب

روغن گیاهی ایرانی برای چوب

معرفی انواع پوشش نانو چوب دکترنانو:

یکی از دغدغه های استفاده از محصولات چوبی، تحت تاثیر قرار گرفتن آنها با رطوبت و نور می باشد. این عوامل موجب باد کردگی کابینت ها، درب های چوبی سرویس بهداشتی و رنگ پریدگی نماهای چوبی می شود که از آشناترین مشکلات استفاده از محصولات چوبی هستند.
محصولات ضد آب کننده چوب مجموعه دکتر نانو بر پایه تکنولوژی نانو تولید شده و با ایجاد یک پوشش نامرئی بر روی محصولات چوبی مانع از ایجاد اثرات مخرب رطوبت و نور بر آنها می شوند.

 

روش های ضد آب کردن چوب :

  • یکی از روش های ضد آب کردن محصوات چوبی استفاده از محلول های نانو ضد آب کننده چوب می باشد که نسبت به روش های دیگر بسیار بهتر است. اما از روش های دیگری هم برای عایق کردن چوب میتوان استفاده کرد از جمله موارد پایین:
  •  روغن های مخصوص چوب مانند همل، لوسمو، روغن بذر کتان و روغن گردو را نام برد. این روغن ها باعث جلا بخشیدن به محصولات چوبی نیز می شوند اما دوام آنها کم می باشد.
  • رزین های آپوکسی نیز یکی از روش ها ضد آب کردن محصولات چوبی است که این مواد نیز توسط ذرات نانو ساخته می شوند. رزین های آپوکسی ضد رطوبت چوب علاوه بر عایق کردن چوب باعث ضد سایش و خراش شدن چوب نیز می شوند.
  • پرایمر ضد آب چوب مایعی غلیظ است که نیاز به پایه ی حلال دارد. پرایمر ها علاوه بر ضد رطوبت کردن چوب در برابر آلودگی ها و شرایط جوی مختلف نیز از چوب محافظت می کنند. پرایمر ها حاوی موادی هستند که به سرعت آتش میگیرند بنابراین در اجرای آنها باید بسیار دقیق عمل کرد.
  • برای ضد آب کردن چوب می توان از مخلوط رنگ و محلول ضد آب کننده همراه با هم استفاده کرد البته این روش دوام چندانی ندارد و باید ه چند سال یک بار تکرار شود.
  • رنگ های عایق ضد آب چوب نیز یکی از روش های ضد آب کننده می باشد. این رنگ ها عایق های ضد آب خوبی هستند اما رنگ چوب ها را تغییر داده و از حالت طبیعی خارج می کنند.
  • تثبیت کننده ها نیز می توانند به عنوان عایق های ضد آب چوب باشند. تثبیت کننده ها مثل رنگ نیستند و در نتیجه واکنش های شیمیایی با بافت چوب موجب افزایش مقاومت آنها می شوند. 
  • از محلول های ضد اب کننده پلی اورتان، لاک الکل هم به عنوان عایق های ضد آب چوب استفاده می کنند.در استفاده از این محلول های باید توجه کرد زیرا موجب مسمومیت خواهند شد.
محلول ضد آب کننده چوب نانو

درباره عایق ضد آب نانو چوب دکتر نانو بیشتر بدانید:

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مصالح مصرفی در ساختمان، چوب می باشد اما به دلیل ضعف آن در برابر آب، نفوذ رطوبت و اشعه یو وی، عمر چوب کاهش یافته و باعث فرسوده شدن آن می شود.

نانو عایق ضد آب چوب، یک محصول تولید شده از فناوری نانو و محلول نانومتری چند منظوره می باشد که در جهت جلوگیری از فرسوده شدن چوب و افزایش عمر آن بر روی سطوح چوب اعمال می شود.

محلول نانو ضد آب کننده چوب با ایجاد لایه نازک و نامرئی روی چوب یا ام دی اف علاوه بر حفظ زیبایی چوب، باعث جلوگیری از کثیفی و گرد و غبار روی چوب می شود و بدون ایجاد تغییر در بافت و رنگ آن، چوب را به رنگ اصلی خود برمی گرداند.

نانو چوب با منع ورود رطوبت به سطح چوب، باعث ایجاد مقاومت بالای چوب در مقابل تنش های شیمیایی و باعث افزایش عمر چوب می شود.

محلول های نانو ضد آب کننده چوب محصولی ساخته شده از مواد طبیعی و با تکنولوژی نانو می باشد که در جهت آبگریز کردن و عایق کردن سطوح چوبی استفاده می شود و در برابر جذب آب و تورم مقاومت می کند.

در نتیجه برای حفظ زیبایی وسایل و مصنوعات چوبی، انواع نماهای چوبی، اجرای نانو چوب ضد آب روی آن ها توصیه می شود. عایق ضد آب چوب نانو با محیط زیست به خوبی سازگار است و از چوب در برابر خاک، باران های اسیدی، رطوبت، نور خورشید، خزه و… محافظت می کند.

عایق ها ضد آب چوب چه ویژگی های دارد

قبل از خرید ضد آب کننده چوب به این چند نکته توجه کنید:

گارانتی اصالت کالا: محصولات نانو چوب فراوانی در بازار وجود دارند توجه کنید که حتما محصولی خریداری کنید که تضمین اصالت کالا داشته باشد.تمامی محصولات دکتر نانو ساخته و پرداخته مهندسان ایرانی می باشد.

خرید مستقیم از تولیدکنندگان: با خرید محصولات نانو چوب از تولیدکنندگان با کیفیت هم تضمینی برای محصولات دریافت می کنید و هم نیروی اجرایی خدمات در اختیار شما قرار می گیرد.

تنوع محصولات: یکی از نکاتی که باید در خرید ضد آب کننده چوب به آن دقت کنید، خرید مناسبترین محصول با توجه به نوع چوب و نوع محصول چوبی شما می باشد. دکتر نانو با داشتن تنوع محصولات و امکان مشاوره قبل از خرید به شما امکان انتخاب بهترین محصول را می دهد.

در انتها :

محصولات چوبی دائما در معرض از بین رفتن توسط رطوبت و اشعه خورشید می باشند برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از عایق های رطوبتی مناسب برای آب بندی و عایق کردن چوب استفاده کنید.

محصولات دکترنانو برای کارخانجات، به صورت کنسانتره و با قیمت مناسب تر عرضه می گردد. برای دیدن محصولات با کیفیت دکترنانو ، به فروشگاه ما سر بزنید.

سوالات متداول عایق نانو چوب

محلول نانو ضد آب چوب پس از اعمال، به منافذ روی چوب نفوذ کرده و مانع از ورود قطرات آب به داخل آن می شود و به راحت ترین شکل ممکن موجب ضد آب کردن محصولات چوبی و افزایش عمر و دوام آنها خواهد شد.

برای سطوح چوبی خام، عایق های چوب دکترنانو همچون عایق DN80 ، واکس رزین RX14 و روغن های ترموود مناسب است و برای سطوح چوبی رنگ شده، عایق های DN103 ، RX14 و همچنین روغن های ترموود دکترنانو مناسب است.

حداقل ماندگاری کلیه محصولات عایق 5 سال می باشد .

ارتباط با مجموعه دکترنانو:

کارشناسان فروش:

09198195089 خانم صیادی

09198196356 خانم عابدینی

09195981391 خانم محرابی

ارتباط با مدیرعامل :

09127864772

ساعات پاسخ دهی تماس تلفنی از ساعت 8 الی 21 و ساعات پاسخ دهی پیام، 24 ساعت شبانه روز می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

33 نظر در “پوشش نانو چوب

  1. بهاره گفت:

    سلام روز بخیر، من یه آینه چوبی دارم که نگرانم بخاطر نور آفتاب رنگش تغییر کنه! اگر از رزین ضدآب کننده نانو برای پوشش دادن چوب استفاده کنم، رنگش تیره تر میشه یا فقط بهش جلا میده؟

    1. سمیه محرابی گفت:

      اگر چوب اینه خام است N80 استفاده کنید اگر رنگ شده یا هر ماده ای دیگر قبلا روی چوب زده شده dn103 میتونید استفاده کنید که انتیuv هستن و مقداری جلا میدن.

  2. حسین دبداب گفت:

    سلام برای پلاستیک هم میشه استفاده کرد پلاستیکی که سنباده خورده باشد

    1. سمیه محرابی گفت:

      سلام پلاستیک خودش ضداب هست..هرمحصولی که مدنظرتون هست رو خودتون تست کنید

  3. صنم گفت:

    در سرویس بهداشتی مون چوبینه از چوب گردوعه این محصوات رو میشه بر روی اون هم استفاده کرد هنوز خرابی روش ایجاد نشده

  4. حمیده گفت:

    برای کابینت هایی چوبی هم میشه از این عایق استفاده کرد؟ برای کابینت کنار ظرفشویی میخوام که بادکرده به خاطر آب

  5. مژده گفت:

    از ضد آب کننده هایی که گفتین برای چه نوع چوب هایی میشه استفاده کرد؟

    1. mazdaki گفت:

      درود برای هر نوع چوب طبیعی و محصول چوبی میشه استفاده کرد

  6. مسلم گفت:

    این محصولات ضد آب کننده ام دی اف هم هستند درسته؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام بله از محصولات نانو برای ضد آب کردن ام دی اف، کابینت هم میتونید استفاده کنید.

  7. مهسا گفت:

    سلام وقت بخرید برای ام دی اف بهتره کدوم محصول رو بخرم؟

    1. mazdaki گفت:

      برای خرید محصول مناسب برای محصول چوبیتون لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

  8. محمد رضا گفت:

    سلام ببخشید به من گفتن برای چوب باید پرایمر ضد آب کننده چوب رو بگیرم؟ از کدوم محصول استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. mazdaki گفت:

      سلام برای چه نوع چوبی و چه محصول چوبی نیاز به پرایمر دارین؟ لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرین تا اطلاعات کامل برای خرید پرایمر ضد آب چوب رو بهتون بدن.

  9. سلام وقتتون بخیر هر3مورد ممکنه ولی Rx 14جذاب تر است

  10. مینا گفت:

    من چند تا تیکه از نمای بیرون خونم چوبیه. میتونم از محصولات چوبیتون برای ضد آب کردنشون استفاده کنم؟

  11. محمدی گفت:

    برای عایق کردن چوب رنگ شده از کدوم یکی از محصولات استفاده کنیم؟ برای آلاچین توی حیاط میپرسم. لطفا اطلاعات رو برای خرید بهم برسونین. ممنونم

    1. mazdaki گفت:

      سلام وقت بخیر عایق ضد آب نانو بر روی چوب رنگ شده هم کاربرد داره حتما اطلاع رو براتون ارسال میکنیم.

  12. مهری گفت:

    چه وزنی از عایق ضد آب چوبی که معرفی کردین بخرم برای در چوبی سرویس بهداشتی و حموم خونه ؟ انتهای در پوسیده شده یکم میشه از این عایق استفاده کرد روش یا که کلن باید عوض بشه؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام در این مورد بایدعکس دیوار رو برای کارشناسان ما بفرستین و ازشون مشورت بگیرید.

  13. زیبا گفت:

    کابینت هایی که کنار ظرفشویی باشن همیشه مشکل بادکردگی براشون پیش میاد و بعد از یک مدت ورم می کنن اگر از این براشون استفاده کنیم درست میشن؟

    1. نسیم گفت:

      سلام اره اینام عایق ضد آب هستن دیگه یک دست بزنی روی چوب کابینتا اوکی میشن دیگه نیاز ی به برچسب ضد آب کابینت و چسب چوب و اینا نیست همین عایقن

  14. سارا گفت:

    کدوم یکی از محصولات گفته شده برای ضد آب کردن چوب mdf هم استفاده میشه من کامل متوجه نشدم؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام وقت بخیر از همه اش میشه استفاده کرد ولی برای دریافت اطلاعات دقیقتر بهتره با این شماره تماس بگیرید. 09127864772

  15. نرگس گفت:

    برای کابینت های چوبی هم میشه از ضد آب کننده چوب استفاده کرد؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام بله دققا برای ضد آب کردن کابیت های چوبی هم میتونید از ضد آب کننده های چوب استفاده کنید.

  16. آیدا گفت:

    سلام برای ضد آب کردن نماهای چوبی هم میشه از این محصول استفاده کرد؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام بله برای ضد آب کردن نما می تونید استفاده کنید از این محصول

  17. هلما گفت:

    از کدوم محصول برای ضد آب کردن نماهای چوبی باید استفاده کنیم؟

    1. علیرضا گفت:

      از Rx14 میتونی از A80 هم میتونی استفاده کنی. هردوشم خوبن ما واسه خونمون از RX14 استفاده کردیم. خوب بود فعلا که جواب داده.

      1. mazdaki گفت:

        ممنونم از شما

    2. mazdaki گفت:

      سلام برای نما میتونید از RX14 هم استفاده کنید ولی برای اطلاعات دقیقتر باید نوع چوب و نوع نمای شما بررسی بشه بهتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *