دسته‌بندی نشده

محلول نانو آجرنما

نانو نمای آجری

نانو آجرنما، بهترین محلول ضد آب و آبگریزکننده نمای آجری

یکی از بخش‌های مختلف ساختمان، نمای آن است. حتماً برای شما هم پیش‌ آمده که در گذر از خیابان‌ها انواع نماهای ساختمان را ببینید که با سلیقه ی کامل طراحی شده‌اند، اما رنگ و جلای خود را از دست‌داده و در اثر آلودگی هوا کثیف نشان داده می‌ شوند و دچار فرسایش در اثر پوسیدگی نما که دیواره ی خانه را تشکیل می دهند، شده اند. راه‌ حل مقابله با این مشکلات، استفاده از عایق رطوبتی نما می باشد که یکی از آن ها، محلول نانو آبگریز آجر می‌باشد که در ادامه به‌ معرفی انواع نانو آجر نما و ضرورت خرید نانو آجر نما و استفاده از آن برای آبگریز کردن نمای ساختمان اشاره می‌کنیم.

آبگریز و آب بند کننده نماهایی که جذب آب دارند
عایق نما، آجر و چوب خام رنگ نشده

ضد آب و آب گریز +N80p (پایه آب)

محلول پایه آب +N80P، به عنوان عایق ضدآب روی چوب های خام رنگ نشده و آب بند کننده و آبگریز کننده سطوح ساختمان که جذب آب دارند مانند نماهای چوبی (ترموود)، آجری و... کاربرد دارد.

نانو آبگریز DN103
عایق نما، آجر و چوب رنگ شده

پوشش آبگریز DN103 (پایه حلال)

به عنوان پوشش نانو روی چوب های رنگ شده، نمای آجری و چوبی کاربرد دارد و قابل استفاده روی فلزات، کاشی، سرامیک، سنگ و تمامی قسمت های نما و سطوحی که جذب آب ندارند می باشد.

عایق نما، آجر و چوب رنگ شده

پوشش و محافظ و آبگریز DN101

به عنوان پوشش نانو روی چوب های رنگ شده، نمای آجری و چوبی کاربرد دارد و قابل استفاده روی فلزات، کاشی، سرامیک، سنگ و تمامی قسمت های نما و سطوحی که جذب آب ندارند می باشد.

عایق نما و آجر

فوق آبگریز نما DNW (کنسانتره)

محصول فوق آبگریز نما DNW (کنسانتره)، جهت آبگریز کردن کلیه سطوح نفوذ پذیر و نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، بتونی، سیمانی و کاهگلی که جذب آب دارند، استفاده می شود.

با ظهور آسمان خراش‌ها مبالغ قابل‌ توجهی برای تمیز کردن نما هدر می‌رود؛ پس لازم است از روش‌ های جدید مثل نانو مواد و نانو پوشش برای حفاظت از نمای ساختمان‌ها استفاده کرد. با به وجود آمدن فناوری نانو، پنجره جدیدی در مقابل صنعت ساختمان و فناوری ساخت‌ و ساز باز شده است.

امروزه ضد آب کردن نما با پوشش نانو يکي از متداول ترين روش ها براي بهينه سازي مصرف انرژي و طول عمر بنا به حساب مي آيد.

شرکت دانش بنیان دکتر نانو، سالها در زمینه تولید، فروش و اجرای مواد نانو آجر نما فعالیت می کند. جهت مشاوره، سفارش محصول و اجرای آن میتوانید با ما تماس بگیرید.

عامل اصلی تخریب آجرها، جذب آب و نفوذ آن به آجر است. با استفاده از مواد نانو ضد آب آجر، جذب آب مصالح به صفر می‌رسد و باعث می‌شود تا نمای ساختمان حفظ شود.
محلول نانو آجر نما پوشش فوق‌العاده نازک (ضخامت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نانومتر) روی سطوح ایجاد می‌کند؛ همچنین در تمامی درزهای سطوح نفوذ می‌کند و با این کار باعث ایجاد یک‌ لایه حفاظتی می‌گردد و از نفوذ آلودگی و شوره و سفیدک ایجاد شده توسط باران و یا هرگونه رطوبت بر روی سطح جلوگیری می کند و باعث می‌شود که سطوح آجر یا سیمانی کاملاً ضد آب شود.

نانو آجر نما برای انواع آجر از جمله: آجر نسوز نما – آجر قزاقی – آجر پلاک سفالی – آجر فشاری – آجر خشتی و برای دفع رطوبت در سطوح مشابه آجر که در ساختمان به کار می روند مثل: بتن، مصالح طبیعی و سرامیک مناسب می باشد.

چرا لازم است از محلول نانو آجر نما استفاده کنیم؟

بروز مشکلاتی مثل جذب آب بر نمای ساختمان باعث فرسودگی نما می‌شود. تصور کنید باران با سرعت 30 کیلومتر بر ساعت بر یک ساختمان محافظت نشده ببارد. این ساختمان در عرض 6 ساعت چیزی در حدود 10 لیتر آب به مصالح خود جذب می کند! جذب آب باران، صدمات متعدد و جبران ناپذیری را به ساختمان وارد می کند.

بعد از بارندگی، نمای زیبای ساختمان دچار شوره زدگی می‌شود. ترکیب‌شدن آب باران با نمک آجر و یا مواد آلی و آهکی علت اصلی شوره زدگی می‌باشد.
در فصل سرما، آب باران جذب مصالح می‌شود و یخ می‌زند؛ یخ‌ زدگی حجم زیاد آب، باعث ترک خوردن و خرد شدن مصالح می شود.
نانو آجر نما درست مثل یک محافظ، پوششی را روی سطح آجر ایجاد می‌کند و از چسبیدن مواد مختلف به نمای ساختمان و آسیب دیدن نما در شرایط آب‌ و هوایی مختلف جلوگیری می‌کند.
به همین منظور امروزه برای جلوگیری از این مشکلات از اسپری نانو آجر آبگریز استفاده می‌کنند؛ زیرا عایق رطوبتی بسیار خوبی است و از نفوذ گرد و غبار به عمق آجر جلوگیری می‌کند. در برابر باران‌های اسیدی و محلول‌های قلیایی مقاوم است و همچنین باعث افزایش طول عمر و دوام آجر می‌شود و در نهایت نمای ظاهری ساختمان را حفظ می‌کند.

پوشش نانو آجر نما بهترين روش براي ضد آب و آبگریز کردن نمای ساختمان و تميز نگه داشتن نما براي مدتي طولانی مي باشد.

پوشش نانو برای آجر نما

استفاده از نانو نما برای آبگریز کردن نما ، بهترین روش برای جلوگیری از تخریب نمای ساختمان است و همچنین باعث زيبا نگه داشتن ساختمان برای مدتی طولانی می شود. اجرای پوشش نانو آجر ضد آب بر روی نمای ساختمان باعث ايجاد لايه ای محافظ بر روی مصالح و افزايش طول عمر مفيد آن می شود.

اجرای مواد نانو آجر باعث می شود پس از شستشوی نما، لک آب و يا گرد و غبار، روی سطح ننشيند و نمای ساختمان برای مدت طولانی تری تميز بماند. پوشش نانو آجر نما باعث می شود شما به جای شستشوی نمای آجری ساختمان سالی دو بار، هر دو سال يک بار نمای ساختمان را بشوييد.

ویژگی‌های مواد نانو آجر دکتر نانو:

• محافظت از سطوح نمای آجری در مقابل آلودگی
• مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش و سایش
• مقاوم در برابر شست‌ و شو تا فشار ۶۰ بار
• مقاوم به حرارت ۴۵ درجه سانتیگراد
• بدون رنگ و بدون بو با اجرای آسان و جذب سریع
• مناسب برای تمام شرایط آب‌ و هوایی
• حفاظت دائمی از بافت سطوح نمای ساختمان و پایداری و مقاومت بسیار زیاد
• ضد آب کردن نماي ساختمان بدون داربست توسط اجرای نانو  نما

• پوشش نانو آجر نما بسیار نازک بوده و در ظاهر سطوح تأثیر نمی‌گذارد.

• مطابق با استانداردهای ASTM

• واترپروف شدن سطوح مختلف نما و ساختمان

مزایای استفاده از پوشش نانو آجر نما:

بعد از اجرای نانو آبگریز آجر روی نما، تنها با آب‌ پاشی‌کردن می‌توان سطح نما را تمیز کرد.

• در مقابل سایش مقاومت بسیار بالایی دارد.

• محلول نانو آجر نما با ایجاد خصوصیت آبگریزی از نفوذ آب به عمق مصالح نما جلوگیری می‌کند.

• در دماهای مختلف پایدار می‌باشد و از نظر بیولوژیکی بی‌خطر است.

• شسته شدن آلودگی‌ها و غلتیدن قطرات آب روی سطح آجر باعث ایجاد تنفس در مصالح می‌شود.

• جلوگیری از چسبندگی گرد و خاک بر روی سطح

• مقاومت در برابر باران‌ های اسیدی

• ایجاد خاصیت تمیز شوندگی آسان

• آبگریز کننده بسیار قوی نما و ساختمان

• محافظت از سطوح در مقابل آلودگی هوا

• دوام زیاد و طول عمر بسیار

• کاربری آسان از طریق اسپری کردن

• دفع‌ کننده خاک و مانع پوسته پوسته شدن نما

• ایجاد زاویه بیش از ۱۰۰ درجه قطره آب با سطح موردنظر

• ماندگاری بالای نانو آجر نما تا ۵ سال 

• مقاوم در برابر کثیفی، سفیدک، جلبک و قارچ‌ها

 

نحوه استفاده از اسپری نانو آجر نما:

برای استفاده از محول نانو آجر ابتدا باید از تمیز و خشک بودن سطح آجر یا سیمان اطمینان حاصل کنید و بعد از آن ظرف محتوی مواد نانو آجر و یا سیمان را به‌ خوبی تکان دهید تا خوب حل شود. سپس بر روی سطح آجر یا سیمان از محلول نانو آبگریز آجر و سیمان اسپری کنید تا تمام سطح، آغشته به محلول آبگریز شود. در نهایت آجر و یا سیمان پس از خشک شدن دارای خاصیت آب‌ گریزی می‌شود.

شست و شوی نمای آجری محافظت شده با مواد نانو:

پوشش نانو آجر نما باعث می شود شما به جای شستشوی نمای آجری ساختمان سالی دو بار، هر دو سال يک بار نمای ساختمان را بشوييد. اما اگر پوشش نانو آجر نما با موادي با کيفيت بالا اجرا شود ، حتي مي توان به جاي شستشوی دو سال يک بار نما، چهار يا پنج سال يک بار نماي ساختمان را شست. همچنین فراموش نکنید برای شست‌ و شوی نمای دارای پوشش نانو ضد آب آجر، هرگز از مواد شوینده استفاده نکنید و فقط از آب خالی برای شست‌ و شو استفاده کنید.

نانو آجر نما یا رزین؟ کدام یک برای نمای ساختمان بهتر است؟

برخی به‌ جای استفاده از مواد نانو برای آجر نما از رزین و روغن‌ های سیلیکونی استفاده می‌کنند که به بررسی آنها می‌پردازیم:

تفاوت نانو آجر با رزین :

رزیننانو آجر
سطح را براق می‌کند ولی تنفس زیر کار را از بین می‌برد.علاوه بر حفظ ظاهری نما تنفس مصالح را در زیر کار از بین نمی‌برد.
مورد استفاده برای سطوحی که آب جذب نمی‌کند مانند سنگ مصنوعیمناسب برای آجر نما و آجر نسوز
تشدید شوره در نمای ساختمانجلوگیری از ایجاد شوره و جلبک بر روی نمای ساختمان
ایجاد پوستهعدم ایجاد پوسته
مانع چسبندگی گرد و خاک به سطح نمی‌شودگرد و خاک روی نانو آجرنما نمی‌نشیند

تفاوت مواد نانو آبگریز آجر با روغن‌ های سیلیکونی:

روغن‌ های سیلیکونی در اثر تابش آفتاب به مرور زمان جدا شده و از بین می‌روند. در صورتی که نانو آجر چندین سال دوام و پایداری دارد و به‌ راحتی از بین نمی‌رود.

اجرای نانو آبگریز DN103 روی آجر – محصولات دکترنانو

….

بازسازی نمای آجری با مواد نانو

در ایران استفاده از نمای آجری بسیار مرسوم می باشد و برای اغلب افراد حس نوستالژی را به وجود می آورد؛ اما این نوع نما با وجود زیبایی، مشکلاتی همچون ترک خوردگی، شوره زدگی، رنگ پریدگی، تیره شدن نما و از بین رفتن بندهای بین آجرها را نیز همراه با خود دارد. این مشکلات به دلیل شرایط آب و هوایی، عدم استفاده از یک عایق مرغوب اتفاق می‌افتد که در این جا در مورد روش نوین بازسازی نمای آجری با استفاده از محلول های نانو آجر نما صحبت می کنیم.

گاهی مشکلات آجر نما عمیق تر است و شکستگی های موجود در نما باعث کم شدن استحکام و امنیت بنا می‌شود و احتمال سقوط مصالح را بالا میبرد. برای بازسازی نمای آجری ابتدا باید توجه کرد که میزان خرابی موجود در نما به چه مقدار است. آیا نیاز به تعویض آجرنما است یا تغییرات دیگر همچون استفاده از عایق رطوبتی نما  نیز کارآمد می باشد.

مزیت های ترمیم و بازسازی نمای آجری ساختمان با مواد نانو :

  • استفاده آسان و مقرون به صرفه
  • پایه آب و بدون بو 
  • مقاوم در برابر اشعه یووی خورشید و بدون زردگرایی 
  • دارای دوام و ماندگاری بالا
  • امکان اجرا بر روی تمامی سطوح داخلی و خارجی ساختمان با محلول های نانو

روند بازسازی نمای آجری به وسیله دکتر نانو چطور اتفاق می‌افتد؟

 یکی از کارهایی که در بازسازی نما توسط دکترنانو انجام می شود، شوره زدایی از نما می باشد. به این صورت که ابتدا با استفاده از مواد نانو، نما به کل شسته می شود تا آلودگی های حاصل از گرد و غبار و شوره هایی که بر روی نمای آجری به وجود آمده اند به طور کامل شسته شود.

سپس بندکشی های قدیمی که از بین رفته اند تعویض شده و بندکشی های جدید با مواد نانو اجرا می‌شود و بعد از آن به وسیله عایق های نانو، کل نمای آجری عایق بندی می شود. این کار هم جلوه زیبایی به نما می بخشد و هم آن را تا سال ها محافظت می کند.

دیگر محصولات دکتر نانو

از دیگر محصولات آبگریز دکتر نانو علاوه بر نانو آجر آبگریز میتوان به نانو شیشه آبگریز اشاره کرد که شما را از تمیز کردن شیشه های ساختمان بی نیاز می کند.

دکتر نانو به عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه محصولات نانو ، علاوه بر تولید و اجرای پوشش های نانو که موجب آبگریز و ضد آب شدن قسمت های مختلف ساختمان می شود، اقدام به تولید و اجرای عایق رطوبتی نانو  نموده است. عایق رطوبتی پشت بام ، عایق استخر، چوب، رنگ ضد آب دیوار گچی ، ضد آب کننده چوب و… از محصولات دیگر مجموعه دکترنانو است.

اطلاعات تماس:

کارشناسان فروش:

09198195089 خانم صیادی

09198196356 خانم عابدینی

09195981391 خانم محرابی

ارتباط با مدیرعامل :

09127864772

ساعات پاسخ دهی تماس تلفنی 8 الی 21 و ساعات پاسخ دهی پیام، 24 ساعت شبانه روز می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

29 نظر در “محلول نانو آجرنما

  1. خلیل اکبری گفت:

    از پیستوله یا غلتک میشه برای اجرای نانو آجر نما در متراژ بالا استفاده کرد؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

    1. سمیه محرابی گفت:

      سلام بله عایقها هم با پیستوله و هم قلم و غلطک قابل اجرا هستند.

  2. همتیان گفت:

    سلام. نمای ساختمان من ترکیب آجر نما و سنگ هستش
    از محلول آجر نمای نانو می‌تونم برای هردوشون استفاده کنم یا باید برای نمای سنگی عایق دیگه ای رو تهیه کنم؟

    1. سمیه محرابی گفت:

      سلام
      بله از محصول Dn103 میتونید برای هر دو نما استفاده کنید

  3. حسین گفت:

    سلام، میشه قبل از کار کردن اجر روی نما، نانو زد ؟

    1. سمیه محرابی گفت:

      سلام خیر..عایق نانو باید در پایان استفاده بشه…یعنی بعداز بندکشی و درضمن سطح کار خشک و تمیز باشد.چون قابلیت جذب پذیری ندارند باید مرحله پایانی کار باشند

  4. فهیمه گفت:

    محصولات شما فقط مخصوص آجر نسوز هست؟ و فقط برای آبگریز کردن استفاده میشه؟ برای شست وشوی آجر باید چیکار کنیم اینا کاربرد ندارن

    1. سمیه محرابی گفت:

      سلام بله برای ضداب و اب گریز کردن هست.

  5. فهیمه گفت:

    این محلول نانو آجر نما واقعا خوبه ما بارندگی زیاد داریم و خیلی شوره روی آجر نماهای دیوار بود ولی الان که چند ماهه اینو اجرا کردیم اصن کثیف نشده هنوز مثل همون اول تمیزه خیلی خوبه

    1. mazdaki گفت:

      سپاس از حسن انتخاب شما. بله محلول نانو برای آجر نما واقعا خوبه

  6. شادانلو گفت:

    این محصولی که معرفی کردین عایق نانو برای آجر نسوزه درسته؟ روی این عایق برای براق شدن باید از رزین هم استفاده کنیم؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام خیر نیازی به استفاده ارز رزین نیست. بله این محلول نانو برای عایق کردن آجر نمای نسوز استفاده میشه.

  7. زاکری گفت:

    سلام منطقه ما رطوبتش بالاست . برای اجرای نانو آجر نما مشلی پیش نمیاد؟ میتونه جلوی رطوبت مقاومت کنه؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام وقت بخیر خیر مشکلی پیش نمیاد بله ضد رطوبت صد در صد هست نانو آجر نمای ما

  8. مرضیه گفت:

    این محصول نانویی که معرفی کردین فقط برای آجر نسوزه ؟ برای باقی نماها از چی استفاده کنیم؟

    1. mazdaki گفت:

      درود بر شما برای عایق کردن رطوبتی انواع نما لطفا به محتوای مربوطه مراجعه کنین.

  9. محسن گفت:

    برای عایق بندی نمای ساختمونی که با آجر نسوزه و دو طبقه اس چقدر باید از این پوشش نانو تهیه کنیم؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام برای اطلاع دقیق لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرین.

  10. الهه گفت:

    برای نمای آجر نسوز بهتره از رزین استفاده کنیم یا از عایق نانو آجرنما؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام بهتره که از عایق های نانو استفاده کنید رزین تا حدودی تنفس مصالح زیرشو از بین میبره و بیشتر برای جلا دادن به نما استفاده میشه.

  11. ایزدی گفت:

    محصولی که معرفی کردین برای همه مناط جواب مید دیگه؟ چون ما شمالیم و بارندگی زیاده میپرسم.

    1. mazdaki گفت:

      سلام بله محصولات نانو عایق رطوبتی نما برای انواع نماهای ساختمان جواب میده و حتی در نماهای داحلی هم کاربرد داره

    2. mazdaki گفت:

      سلام بله برای هر نمایی میتونید از عایق های رطوبتی نمای دکتر نانو استفاده کنید..

  12. عاطفه گفت:

    از کدوم یکی از محصولات نانو باید برای عایق کردن آجر نما استفاده کنیم چرا چیزی معرفی نکردین؟

    1. mazdaki گفت:

      سلام از محصول Dn103 میتونید برای اینکار استفاده کنید.

  13. یلدا گفت:

    مواد نانو پاشیده شده روی شیشه چطور پاک میشن؟😭
    هرکار میکنم نمیره

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر بستگی به نوع مواددارد. اما معمولا با الکل یا بنزین اوکی میشه

    2. میلاد گفت:

      سمباده 2000 بزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *