در حال نمایش یک نتیجه

خمیر درزگیر تخصصی (ضد اسید)

۱۹۳,۰۰۰ تومان۳,۹۶۵,۰۰۰ تومان

ضد آب، ضد اسید و ضد خوردگی

جهت درزگیری همه سطوح ساختمانی 

برای مشاوره پیش از خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.

معرفی بهترین درزگیر کاشی و سرامیک نانو:

همه به خوبی می دانیم اگر از عایق های درستی برای درزگیر کاشی و سرامیک های کف و بدنه  آشپزخانه، پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام استفاده نشود، با از بین رفتن بندهای آن در اثر شستشو با مواد شوینده، مواجه می شویم. با از بین رفتن این بندها، آب به زیر کاشی، سرامیک و بافت ساختمان نفوذ کرده و علاوه بر اینکه مقاومت ساختمان را از بین می برد، مشکلات متعددی نیز ممکن است به وجود بیاورد!
به این منظور بهتر است از مواد درزگیر یا بندکشی مناسبی برای پر کردن این منافذ استفاده کنیم تا مقاومت بیشتری نسبت به مواد شوینده داشته باشند و به خوبی بندها را پر کنند. عایق رطوبتی پشت بام ، خمیر درزگیر کاشی و سرامیک و… از مهم ترین عایق ها جهت درزگیری سطوح ساختمانی می باشند.
در محتوای زیر درباره درزگیر کاشی و سرامیک نانو ، ویژگی ها، مزایا و موارد مصرف آن صحبت می‌کنیم؛ تا با دیدی باز بتوانید بهترین درزگیر را انتخاب و خرید کنید.

درزگیر کاشی و سرامیک کف و بدنه چیست؟

درزگیر کاشی و سرامیک کف و بدنه محصول آماده به مصرفی می‌باشد که اجرای آن، مانع نفوذ آب و مایعات شیمیایی به سطح مورد نظر می‌شود. گاهی اوقات درزهای بین کاشی و سرامیک، دچار فرسودگی و آسیب شده و علاوه بر داشتن ظاهری نامناسب، کاشی کف و دیوار شما بر اثر نفوذ رطوبت و مایعات از بین می‌روند. محلول درزگیر نانو برای بندکشی موزاییک، سنگ، سرامیک و حتی سطوحی مثل پشت بام، تراس و آشپزخانه نیز کاربرد دارد. بند کشی با درزگیر نانو نیازی به تخریب کف ندارد و همچنین شما می‌توانید از درزگیر نانو برای ترمیم بندکشی های قدیمی نیز، بهره مند شوید.

ویژگی‌های مواد درزگیر کاشی و سرامیک دکتر نانو:

• درزگیری کاشی و سرامیک به صورت صد در صدی

• خاصیت آنتی باکتریال، ضد جلبک و خزه

• مقاوم در برابر اشعه UV خورشید

• مقاوم و بادوام در برابر مواد شوینده و مواد اسیدی

• انعطاف پذیری بالا

• مقاوم در برابر ترک ها و شکستگی

• دارای خاصیت رنگ پذیری

• غیر قابل اشتعال

• بدون بوی آزاردهنده

• بدون آسیب به محیط زیست

• چسبندگی فوق‌العاده

• مقرون به صرفه و با کیفیت

• استفاده و اجرای آسان

مزایای استفاده از درزگیر کاشی و سرامیک:

1. به کاشی و سرامیک، ظاهری یکنواخت و درخشان می بخشد.

2. درزگیر نانو، توانایی مهار اشعه فرابنفش را دارد، به همین سبب گزینه مناسبی جهت درزگیری پشت بام و محلی که در معرض نور خورشید قرار دارد، می‌باشد.

3. در دمای بسیار بالا و پایین نیز عملکردی مطلوب دارد.

4. خاصیت مقاومت در برابر خوردگی و ضربه، موجب شده تا از آن در درزگیری سرامیک بهره گرفته شود.

5. درزگیر نانو از نفوذ آب و مایعات شیمیایی به زیر کفپوش ها جلوگیری می‌کند.

6. ماندگاری و دوام درزگیر دکتر نانو، یکی از مزایای بسیار مهم آن می‌باشد.

7. بازسازی محل مورد نظر، با کمترین هزینه و به آسانی اجرا می شود.

8. از ورود حشرات موذی ممانعت می کند.

9. نصب توالت و روشویی در سرویس بهداشتی را تسهیل می بخشد.

کاربرد و موارد مصرف درزگیر کاشی و سرامیک نانو:

1. بندکشی درز و شکافت هایی که بین سرامیک، موزاییک و سنگ به وجود آمده است.

2. بندکشی قطعاتی که از جنس های سیمانی، بتنی یا سفالی و حتی گچی هستند.

3. درزگیری سرامیک های به کار رفته در کف حمام، سرویس بهداشتی، تراس و آشپزخانه

4. درزگیری کاشی های به کار رفته در دیوار سرویس بهداشتی، حمام و سایر دیوارهایی که در معرض رطوبت هستند.

5. قابلیت مخلوط شدن با انواع محصولات گچی برای ضد آب نمودن آنها

6. قابلیت اجرا بر روی درب های چوبی

7. درزگیری استخر و مخزن

8. درزگیری پشت بام

9. تعمیر و بازسازی سطوح زیر کار

10. ممانعت از نشتی آب از کانال‌ها و ناودان

نحوه درزگیری کاشی و سرامیک:

اگر چه استفاده از درزگیر نانو آسان می باشد، اما باید کاملا حرفه ای و اصولی اقدام کنید. در صورت بازسازی ساختمان و سازه های قدیمی و فرسوده، احتیاجی به تخریب محل مورد نظر جهت درزگیری نمی‌باشد و با صرفه‌جویی در زمان می توانید با این محصول، محل مورد نظر را ترمیم کنید. در این بخش، دکتر نانو طبق رعایت اصول، گام هایی را به شما توصیه می‌کند که می‌توانید مطابق آن از درزگیر کاشی استفاده کنید.

پیش از اقدام باید بدانید که دمای مناسب جهت درزگیری و بندکشی، ۱۰ الی ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد.

گام اول: با ظرافت کامل محل مورد نظر را با چکش و قلم، جهت درزگیری آماده کنید. می‌توانید برای پاکسازی از پمپ باد استفاده کنید.

گام دوم: جهت درزگیری باید مقدار مشخصی از سیمان سفید را با درزگیر نانو ترکیب کنید تا دوغاب آماده شود. توجه کنید که دوغاب باید به غلظتی برسد که به آسانی به زیر کاشی و سرامیک و درزهای آن، نفوذ کند.
“دوغاب، همان مواد لازم برای بندکشی است که در روش های سنتی، آن را در ظرفی تهیه کرده و برای بندکشی درزها استفاده می کنند. دوغاب نانو به صورت آماده در ظروف مخصوص بر پایه ی تکنولوژی نانو تولید شده و قابل اجرا می باشد. دوغاب نانو قابلیت چسبندگی به انواع سطوح سیمانی، کاشی، سرامیک و گچی را دارد. ماندگاری دوغاب نانو از روش های سنتی بسیار بالاتر است و به راحتی قابل اجرا می باشد.”

گام سوم: پس از عملیات دوغاب ریزی، مواد اضافی را جمع کنید و با پارچه‌ای سطح کاشی و سرامیک را به طوری که مواد بندکشی خالی نشود، پاک کنید.

گام نهایی: توجه داشته باشید که محل مورد نظر را بررسی کنید و اگر قسمتی خالی بود، ترکیب مواد را غلیظ تر کنید تا حالت خمیری به خود بگیرد. با این خمیر درزگیر، مجدد بندکشی کنید.

درزگیری کف سرویس بهداشتی:

جهت درزگیری کاشی سرویس بهداشتی، به شما توصیه می‌‌کنیم که از مواد مرغوبی استفاده کنید که در برابر آب و مواد شیمیایی مقاومت نشان دهد و همچنین، از استحکام بالایی در مقابل ضربه و تغییر دما برخوردار باشد. درزگیر کاشی دکتر نانو به علت خاصیت آب گریزی و پوشش دهی کامل، گزینه مناسبی برای سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد. یکی از محصولات دکترنانو جهت درزگیری سرویس بهداشتی، خمیر درزگیر تخصصی می باشد. پیشنهاد می‌کنیم دیگر عایق های سرویس بهداشتی دکترنانو را نیز مشاهده کنید.

درزگیری پشت بام

همانطور که می‌دانید، پشت بام در معرض بارش باران و نور آفتاب قرار دارد. در صورت استفاده از درزگیر نامناسب یا عدم استفاده از عایق بندی و آب بندی، عواقب جبران ناپذیری به ساختمان وارد می‌شود. درزگیر پشت بام با پوشش دهی ۱۰۰٪ از وارد شدن این خسارات، جلوگیری می کند. از نمونه عایق های پشت بام دکترنانو جهت درزگیری پشت بام می توان به رزین آب بند اکریلیکی A80 اشاره کرد.

محصول خمیر درزگیر تخصصی:

خمیر درزگیر تخصصی، از محصولات با کیفیت دکترنانو می باشد که جهت بندکشی و درزگیری انواع سطوح ساختمانی و درزگیری درب و پنجره ها به کار می رود. این محصول به صورت خمیر آماده بوده و نیاز به تهیه دوغاب ندارد. خمیر درزگیر تخصصی دکتر نانو برای بندکشی کف حمام، دستشویی، پشت بام، استخر، مخازن آب و کف کولرهای آبی نیز کاربرد دارد. این محصول، با کیفیت و مقاوم در برابر مواد اسیدی آماده به مصرف است و به دلیل استحکام بالا و عایق بندی کامل، یکی از محصولات پرطرفدار ما می‌باشد. شرکت دکتر نانو زمینه دسترسی آسان به محصولات را برای شما فراهم نموده و می‌توانید به راحتی تنها با یک تماس، جهت ثبت سفارشات اقدام کنید.

نحوه استفاده از خمیر درزگیر نانو:

برای اجرای درزگیر نانو و ماستیک نانو ابتدا باید بندکشی های قدیمی را از بین ببرید و بندها را از آلودگی و چربی و هرگونه مواد اضافه پاک کنید. سپس خمیر درزگیر یا ماستیک تخصصی نانو را بر روی درزها و بندها بکشید. پس از خشک شدن مواد اضافی را پاک کنید.

طریقه نگهداری از مواد درزگیر کاشی و سرامیک:

مدت نگهداری: 1 سال در بسته بندی اولیه

شرایط نگهداری: دور از سرما و یخبندان، گرما و تابش مستقیم نور خورشید

بهترین دمای نگهداری: 10+ الی 30+ درجه سانتی گراد

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک دکتر نانو:

شرکت دکتر نانو همواره تلاش کرده است تا با فرمولاسیون عالی و متریال مرغوب، انواع محصولات کاربردی همچون خمیر درزگیر را تولید کند و این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه آن ها را تهیه کنند.

دستمزد خدمات درزگیری محل مورد نظر به چه میزان می‌باشد؟

با توجه به متغیر بودن متراژ و پروسه اجرایی، تخمین دستمزد برای خدمات، کار آسانی نمی‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان جهت خرید محصول و اجرای آن با شماره های پایین تماس بگیرید.

کلام آخر:
انتخاب عایق رطوبتی نانو مناسب برای آب بندی درزها و بندکشی ها، باید شامل ویژگی های خاصی باشد تا طبق اصول و معیار مد نظر عمل کند. درزگیر کاشی و سرامیک دکتر نانو طبق کیفیت بالایی که دارد، بهترین عملکرد را داشته است. فناوری دکترنانو، تاکنون به تولید درزگیرهای با کیفیت با فرمولاسیون اصولی پرداخته است که به همین سبب، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان درزگیرهای نانو شناخته شده است. 

لازم به ذکر است که مجموعه دکترنانو، محصولات دیگر همچون عایق رطوبتی نما ، نانو شیشه، عایق چوب، نانو پارچه،  رنگ استخری نانو و… نیز تولید و عرضه می کند.

شما می توانید از خدمات فروش و اجرا توسط تیم حرفه ای و متخصص دکتر نانو، بهره‌ مند شوید. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید.

ارتباط با مجموعه دکترنانو:

کارشناسان فروش:

خانم صیادی: 09198195089

خانم محرابی: 09195981391

خانم عابدینی: 09198196356

ارتباط با مدیرعامل جهت خرید عمده :
09127864772

ساعات پاسخ دهی تماس تلفنی از ساعت 8 الی 21 و ساعات پاسخ دهی پیام، 24 ساعت شبانه روز می باشد.