دسته‌بندی نشده

آب بندی کاسه توالت و حمام بدون تخریب

آب بندی سرویس بهداشتی

امروزه هزینه زیادی برای نازک کاری ها، سرامیک و کاشی هایی که در بخش های مختلف خانه از جمله توالت، حمام و آشپزخانه استفاده می‌شود صرف می شود. اما نکته مهمی وجود دارد که عموما افراد به آن توجه نمی کنند؛ اگر آب بندی سرویس بهداشتی، کاسه توالت، حمام و کاشی و سرامیک ها به خوبی انجام نشده باشد، این امر باعث بروز نم و رطوبت در دیوار خانه و حتی طبقات پایین تر خواهد شد و مشکلات متعددی را به وجود خواهد آورد.

در محتوای زیر میخواهیم به سه محصول از عایق های سرویس بهداشتی نانو (تولید شده توسط مجموعه دکترنانو )، موارد استفاده و نحوه آب بندی سرویس بهداشتی و حمام بدون تخریب بپردازیم تا اگر قصد خرید دارید، با خواندن این محتوا بتوانید بهترین محصول را متناسب با محیط خود خریداری کنید. قبل از خرید عایق های رطوبتی دکترنانو نیز می توانید با متخصصان ما جهت مشاوره خرید و اجرا تماس بگیرید.

رزین آب بندی پشت بام، نما و کلیه سطوح ساختمانی
عایق سرویس بهداشتی نانو، پشت بام، نما
رزین آب بند اکریلیکی A80

رزین A80 پایه آب، جهت آب بندی سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله نما، پشت بام، کف سرویس بهداشتی و حمام جهت اجرا روی درز کاشی و سرامیک استفاده می شود و پس از استفاده، جذب آب سطح را کاهش می دهد

خمیر درزگیر نانو برای درزگیری سطوح ساختمانی
درزگیر سطوح ساختمانی و کف سرویس بهداشتی
خمیر درزگیر تخصصی (ضد اسید)

خمیر درزگیر دکترنانو به عنوان عایق سرویس بهداشتی و حمام، درزگیر قسمت هایی از پشت بام، درزگیر استخر، مخازن آب، درزگیر سطوح کاشی و سرامیک ساختمانی و آب بند کننده درزهای بین درب و پنجره استفاده می شود.

ایزوگام مایع کشسان،، ضد آب کننده سطوح ساختمانی از جمله پشت بام
عایق پشت بام و نواحی مرطوب (سرویس بهداشتی)
ایزوگام مایع کشسان

به عنوان عایق نواحی خیس و مرطوب مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه و آب بند کننده سطوح ساختمانی مانند پشت بام در برابر آب و بخارات استفاده می شود و مانع ایجاد نم توسط کاشی، سرامیک و ایزوگام سنتی می شود.

تعمیر سرویس بهداشتی 

تعمیر سرویس های بهداشتی عموماً هزینه و مدت زیادی را طلب می کند. اگر قصد تعمیر سرویس بهداشتی را داشته باشیم  از جمله کارهایی که باید انجام بدهیم شامل موارد ذیل است:

  • تخریب کامل سرویس بهداشتی
  • عایق کاری  و آب بندی سرویس بهداشتی 
  • درزبندی و استفاده دوباره از کاشی ها و سرامیک ها

این مسئله علاوه بر اینکه نیاز به هزینه زیادی دارد، مدت زمان زیادی  را می گیرد و حتی ممکن است اثر گذاری طولانی‌مدت نیز نداشته باشد.

آب بندی حمام و سرویس بهداشتی با مواد نانو

امروزه وجود راه کاری برای آب بندی درست و اصولی توالت و حمام  در ساختمان ها بدون نیاز به تخریب یا به وجود آمدن نم و رطوبت در طولانی مدت و با امکان انجام در سریعترین زمان ممکن یکی از نیازهای اصلی ساختمان سازی است.

راه حلی که امروزه جلوی پای  افراد برای آب بندی سرویس بهداشتی وجود دارد استفاده از مواد آب بندی نانو می باشد.  مواد نانو برای آب بندی سنگ توالت و حمام بدون نیاز به تخریب سرویس بهداشتی ، بدون نیاز به تخصص و دانش فنی  و بدون صرف زمان و هزینه زیاد باعث آب بندی  اصولی سرویس بهداشتی، حمام و توالت می شود.

برای آب بندی سنگ توالت و حمام ساختمانی که به تازگی می‌خواهیم عایق کاری آن را انجام دهیم یا حتی در ساختمان هایی که کار از کار گذشته و وجود نم نشان از آن دارد که عایق شما از بین رفته است؛ می توانید در هر دو صورت از مواد نانو برای آب بندی سرویس بهداشتی استفاده کنید.

اگر ساختمان مشکل تاسیساتی نداشته باشد و فقط به دلیل تخریب بندها و عبور آب نم و رطوبت دیده می‌شود، با استفاده از محصولات عایق نانو سرویس بهداشتی دکتر نانو برای همیشه می توانید توالت و حمام خانه ی خود را نانو کنید و از مشکلی خوردگی و پوسیدگی بند ها جلوگیری کنید. 

معایب استفاده از ایزوگام و قیر 

ایجاد عایق بندی در توالت و حمام به این صورت است که ابتدا ایزوگام و قیر به عنوان عایق استفاده می شود؛ سپس بر روی این عایق ملات به همراه کاشی و سرامیک به کار می‌رود و روی درزهایی که بین کاشی ها و سرامیک به وجود آمده با دوغاب برای آب بندی سرویس بهداشتی پوشانده می شود.

همانطور که در بالا هم اشاره شد به علت استفاده از مواد شوینده این بندها دچار خوردگی و پوسیدگی می‌شود. آب از قسمتی که دچار آسیب شده به زیر کاشی و سرامیک نفوذ می‌کند. در زیر کاشی و سرامیک باقی می‌ماند و به صورت آلودگی باعث تجمع باکتری ها می شود و بوی بدی را ایجاد می‌کند.

 حال اگر آب بندی کف سرویس بهداشتی نیز به خوبی انجام نشده باشد یا ایرادی در اجرای آن وجود داشته باشد، آب به طبقه های پایین نفوذ می کند؛ ممکن است بر اثر خواص مویینگی آب، در دیوارهایی که مجاور سرویس بهداشتی توالت و حمام آشپزخانه هستند علائمی مثل خراب شدن، پوسیدگی و تبله شدن گچ دیوار داخلی دیده شود و همچنین در نهایت باعث خراب شدن کاغذ دیواری، رنگ، چوب یا پوسته دیوار خواهد شد.

کلام آخر :

عایق نانو کف سرویس بهداشتی یکی از بهترین راه ها می باشد که هم دوام طولانی دارد و هم به سهولت قابل اجراست و نیازی به تخریب سرویس های بهداشتی نیز ندارد.

از مواد نانو همچنین به عنوان عایق پشت بام ، عایق چوب، عایق رطوبتی نما، ضد رطوبت کردن دیوار گچی و درزگیری میتوانید استفاده نمایید.

ارتباط با مجموعه دکترنانو:

کارشناسان فروش:

09198195089 خانم صیادی

09198196356 خانم عابدینی

09195981391 خانم محرابی

ارتباط با مدیرعامل :

09127864772

ساعات پاسخ دهی تماس تلفنی از ساعت 8 الی 21 و ساعات پاسخ دهی پیام، 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

14 نظر در “آب بندی کاسه توالت و حمام بدون تخریب

  1. علی کرمی گفت:

    جهت تبلیغات کسب و کار خود، به وب سایت ما سر بزنید.

    https://www.superad.ir

  2. فاطمه گفت:

    سلام. نیاز به راهنمایی خرید از محصول شمارو داشتم. با تشکر
    09901417156 ابراهیمی

    1. سمیه محرابی گفت:

      سلام محرابی هستم از مجموعه دکتر نانو.لطفا تماس بگیرید جهت راهنمایی و مشاوره
      ٠٩١٩٥٩٨١٣٩١

  3. فضل الله گفت:

    کف سرویس بهداشتی طبقه دوم ساختمان من از زیر نشتی دارد آیا این نشتی از درز کاشی نفوذ می کند یا از اتصالات لوله نیازی به کنده کاری هست

    1. سمیه محرابی گفت:

      سلام اگراز لوله های اب و فاضلاب باشه باید تخریب شود اگر از کف سرویس و سرامیکها باشه بدون تخریب

    2. سمیه محرابی گفت:

      سلام اگراز لوله های اب و فاضلاب باشه باید تخریب شود اگر از کف سرویس و سرامیکها باشه بدون تخریب

  4. فهیمه گفت:

    دیوار حمام ما پر از نم و رطوبت شده امیدی هست که بتونم درستش کنیم بدون تخریب با مواد نانو یا باید کنده کاری بشه؟

  5. فرشته گفت:

    سلام وقت بخیر برای آب بندی سرویس بهداشتی باید از کدوم محصول معرفی شده استفاده کنم؟ دو تا محصول معرفی کردین. چه مقدار از محصولات باید بخرم چیزی در مورد میزان مصرف ننوشتید.

    1. mazdaki گفت:

      سلام وقتتون بخر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرین

      1. امیر گفت:

        اجرا کننده مواد نانو هستم با سابقه کاری سقف،نما،استخر سرویس،حمام و هر جایی که نم و نشتی ازیتتون می‌کنه

        شماره تماس. 09931666412

        1. سمیه محرابی گفت:

          سلام شماره شمارو به مهندس اعلام میکنم جهت همکاری

  6. عدالت گفت:

    با سلام
    مطالب بسیار مفید وکاربردی است ـ استفاده کردم
    سپاس

    1. admin گفت:

      ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *